6 Eylül 2009 Pazar

Televizyondaki Seyyahlar

Ayna:Devlet ayrımı yapmadan her ülkeyi karış karış geziyor.Her ne kadar bazı ülkelerde onlara zorluklar çıkarılsa da onların tek istediği işlerini yapmak ve bu yolda ilerlemek.Bence hak ettiğini de alıyor.Büyük bir izleyici kitlesi var.Ben bu programı tesadüfen izlemeye başladım.
Misafirliğe gittiğimiz bir evde nasıl olduysa kumanda benim elime geçti :)) Şöyle bir kanalları "geç geç" yaparkene bir de baktım ilginç görüntüler.Dünya manzaraları.Dedim bu program tam benlik :)) Bir ara zannediyorum dünyada gezecek yer kalmadı :)) eski bölümler oynatılıyordu sürekli.Neyse sayelerinde zihnimde iyice yer etti bazı bilgiler :)) Şimdi yeni bölümleriyle seyircisinin karşısında.
Bir ağ (web) sayfası da var.Blog tarzı; hoş bir sayfa...Sayfaya gitmek için tıklayın >>>
Aş Kendini (KanalTürk):Genellikle Avrupa ülkeleri geziliyor.Gezildiğini hatırladığım tek Asya ülkesi Singapur ki o da ekonomisi itibariyle Avrupa ülkelerinden geri kalmıyor.Bir atlasımda hatırladığım kadarıyla ülkenin ekonomisi dünya sıralamasında 8. sıradaydı.Yanlış hatırlamıyorsam tabi :)) Bu arada belki bazı Afrika ülkelerine de gidilmiş olabilir.Tüm bölümlerini takip edemiyorum.Neyse mesele bu değil.Güzel bir program.Gezi rehberi de diyebilirsiniz.
Türksoy'la İpekyolu (KanalTürk):Çok güzel bir program.Türk coğrafyası karış karış geziliyor desem yeridir.Balkanlar'dan Orta Asya'ya; Kırım'dan Kıbrıs'a kadar Türk diyarları geziliyor.Bu program sayesinde Türkî Cumhuriyetlerde bulunan pek çok güzel insanı tanımış oldum.Akerke Tacibayeva, Elfira Erkin, Kemal Sunal'ın Azeri versiyonu :) vs. vs. vs.
Tabi bir de devlet büyükleri var.
Programın ağ (web) sayfasına gitmek için tıklayın >>>>


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayımlanacaktır.
İlginiz için teşekkür ederim!