25 Temmuz 2009 Cumartesi

Mustafa Ozcan Gunesdogdu-Ask Kozu

http://img232.imageshack.us/img232/7116/askkozucdwh8.jpg

M.Özcan Güneşdoğdu - Annem

Sözleri:


Annemin hayali geldi karşıma
Söylediği sözler geldi aklıma
Giydiği gömleği aldım koynuma
Özledim anne doymadım sana

Yavrum,canım diyerek büyüttün beni
Ninniler söyleyip uyuttun beni
Geceleri kalkıp doyurdun beni
Özledim anne can feda sana

Senden yakın olan kim vardır bana
Şu kalbim daima bağlıdır sana
Dünya bir yana anam bir yana
Herzaman annem muhtacım sana

Annelerin emeği çoktur ödenmez
Sayfalarca yazsam yine tükenmez
Annem ölse bile ismi silinmez
Herzaman annem ararım seni

M.
Özcan Güneşdoğdu-Aşk Közü
Gerçekten harika bir ses; yüreğim burkuldu ya. Annelerin kıymetini bilmek gerek.Neyse fazla söze ne gerek, ilahiyi dinleyin yeter...


1 yorum:

  1. bende anneme doymadım bu ilahiyi dinledim gercekten cok harika cok ama cok teşekkur ederim m.özcana cok teşekkür ederim
    anamı aklıma getirdin cok ama cok teşekkür

    YanıtlaSil

Yorumunuz onaylandıktan sonra yayımlanacaktır.
İlginiz için teşekkür ederim!